Vilkår og betingelser for bruk av Qbet Casino
Sist oppdatert: 28.05.2025
1. Innledning
1.1. Disse vilkårene og betingelsene (“Vilkårene”) regulerer din bruk av Qbet Casino sin nettside, tilgjengelig på q-bet.no (“Nettstedet”, “vi”, “oss”, “vår”).
1.2. Ved å opprette en konto, logge inn eller benytte deg av tjenester på Nettstedet, bekrefter du at du har lest, forstått og godtatt disse Vilkårene, inkludert vår Personvernpolicy og Retningslinjer for ansvarlig spilling.
1.3. Dersom du ikke aksepterer helt eller delvis disse Vilkårene, skal du umiddelbart avstå fra å bruke Nettstedet.
2. Definisjoner
- Spiller/Bruker/Du: Enhver person som registrerer seg eller på annen måte benytter tjenestene på Nettstedet.
- Konto: Din personlige profil på Nettstedet som brukes for å spille og benytte øvrige funksjoner.
- Spill: Alle kasinospill, live casino, odds og andre pengespillstilbud som tilbys på Nettstedet.
- Operatør: Selskapet som driver og administrerer Qbet Casino på vegne av rettighetshaver.
- Bonus: Kampanjer, gratisspinn, bonussummer eller andre incitamenter gitt av Operatør.
3. Kvalifikasjonskrav
3.1. Du må være minst 18 år eller oppnådd lovlig spillalder i Norge, dersom denne er høyere.
3.2. Det er ditt ansvar å sikre at deltagelse i pengespill ikke er ulovlig i din bostedsregion.
3.3. Ansatte hos Operatør, deres nærmeste familie eller tilknyttede selskaper har ikke tillatelse til å registrere konto eller delta i spill.
4. Registrering og kontoopplysninger
4.1. Kun én konto per bruker, enhet, IP-adresse eller husstand er tillatt.
4.2. Du må oppgi korrekte, fullstendige og oppdaterte personopplysninger under registrering.
4.3. Dine påloggingsdetaljer skal behandles konfidensielt, og du er ansvarlig for all aktivitet som skjer under din konto.
4.4. For å oppfylle kravene i norsk lov kan vi kreve at du bekrefter identiteten din ved å fremlegge gyldig legitimasjon som pass, bankutskrift eller strømregning.
4.5. Kontoer opprettet med uriktige opplysninger kan bli sperret eller slettet, og eventuelle gevinster konfiskert.
5. Kontoansvar og sikkerhet
- Du alene er ansvarlig for all aktivitet som skjer på din konto.
- Det er ditt ansvar å holde personopplysninger og kontaktinformasjon oppdatert.
- Du kan be om kontosletting når som helst ved å kontakte kundeservice.
- Vi kan fryse, suspendere eller avslutte kontoen ved mistanke om brudd på Vilkårene, svindel eller uredelig aktivitet.
- Glemt passord kan tilbakestilles via våre verktøy eller gjennom kundesupport.
6. Innskudd og betalingsmetoder
6.1. Alle innskudd skal utføres med betalingsmidler registrert i ditt navn.
6.2. Innskuddsgrenser gjelder i tråd med gjeldende norske regelverk, og du kan sette egne grenser for ansvarlig spilling.
6.3. Vi tar ikke gebyrer på innskudd, men tredjeparts betalingsleverandører kan gjøre det.
6.4. Qbet Casino tilbyr ikke lån, kreditt eller finansielle tjenester utover pengespill.
6.5. Innskuddene skal kun benyttes til spill på Nettstedet. Mistenkelige transaksjoner kan føre til midlertidig sperre og kontroll av konto.
7. Uttak og utbetalinger
7.1. Uttak skal skje via samme betalingsmetode som innskudd der dette er mulig.
7.2. Minimums- og maksbeløp for uttak reguleres i henhold til gjeldende lover og vår Bankseksjon.
7.3. Vi kan pålegge identitetskontroll og be om dokumentasjon før utbetalinger behandles, i samsvar med norske AML-regler.
7.4. Selvom vi etterstreber rask behandling av uttak, er vi ikke ansvarlige for forsinkelser hos tredjeparter.
7.5. For å lukke konto og få utbetalt saldo, kontakt kundesupport direkte.
8. Inaktive kontoer
8.1. Kontoer uten pålogging i over seks måneder blir markert som inaktive.
8.2. Ved inaktivitet kan det påløpe gebyrer i tråd med regelverket.
8.3. Brukere varsles i god tid før gebyr trettes.
8.4. Kontoer uten saldo kan bli slettet etter langvarig inaktivitet.
8.5. Inaktive kontoer kan reaktiveres ved kontakt med våre supporttjenester.
9. Ansvarlig spilling
9.1. Qbet Casino fremmer ansvarlig spill gjennom muligheter som innskuddsgrenser, tapsgrenser, tidsbegrensninger og selvuteslutning.
9.2. Skulle du oppleve spilleproblemer, anbefaler vi å benytte våre verktøy eller ta kontakt med kundestøtte for hjelp.
9.3. Mer informasjon finnes på Lottstiftelsens nettside for ansvarlig spilling.
10. Forbudt atferd
- Hvitvasking eller annen ulovlig økonomisk aktivitet.
- Bruk av automatiserte systemer eller roboter.
- Manipulering av spill eller brudd på spillregler.
- Flere kontoer per bruker eller husstand.
- Bruk av VPN eller proxy for å omgå geobegrensninger.
- Deling av kontoer eller la andre spille på dine vegne.
Brudd på disse retningslinjene kan føre til øyeblikkelig utestengelse og konfiskering av gevinster etter Operatørens skjønn.
11. Bonuser og kampanjer
11.1. Alle bonuser og kampanjetilbud er underlagt egne betingelser som finnes på kampanjesiden.
11.2. Misbruk, inkludert multi-kontoer eller samarbeidsfusk, er strengt forbudt.
11.3. Vi forbeholder oss rett til å kansellere bonuser og suspensjon ved mistenkt misbruk.
11.4. Bonuser kan ha tidsbegrensninger og være begrenset til bestemte spill.
12. Spillrettferdighet og teknisk integritet
12.1. Alle spill drives med rettferdige og sertifiserte systemer basert på RNG (Random Number Generator).
12.2. Ved tekniske feil, uregelmessigheter eller regelbrudd kan spill bli ugyldiggjort og gevinster annullert.
13. Ansvarsfraskrivelse
13.1. Vi påtar oss ikke ansvar for tap eller skader som følge av tekniske problemer, nedetid eller feil på Nettstedet.
13.2. Du spiller på egen risiko, og vårt ansvar er begrenset til siste innskuddsbeløp.
13.3. Vi er ikke ansvarlige for eksterne nettsiders innhold eller sikkerhet ved linker på vårt Nettsted.
14. Personvern og databeskyttelse
14.1. Dine personopplysninger behandles i samsvar med vår Personvernpolicy.
14.2. Vi bruker bransjestandard beskyttelse for å sikre dine data mot uautorisert tilgang.
14.3. For mer informasjon, se vår Personvernpolicy.
15. Immaterielle rettigheter
15.1. Alt innhold på Nettstedet, inkludert tekst, grafikk og varemerker, tilhører Operatøren eller lisensgivere.
15.2. Uautorisert kopiering, distribusjon eller bruk er forbudt uten skriftlig samtykke.
16. Klager og tvisteløsning
16.1. Eventuelle klager skal rettes til vår kundeservice i første omgang.
16.2. Vi vil arbeide for rettferdig behandling og løsning av tvister.
16.3. Om enighet ikke oppnås, kan saken bringes inn for relevant voldgifts- eller tilsynsmyndighet i Norge.
16.4. Alle klager skal dokumenteres skriftlig.
17. Endringer i Vilkår
17.1. Vi forbeholder oss retten til å oppdatere eller endre Vilkårene når som helst.
17.2. Vesentlige endringer vil bli varslet via e-post eller på Nettstedet.
17.3. Fortsatt bruk av Nettstedet etter endringer innebærer aksept av de nye Vilkårene.
17.4. Vi anbefaler jevnlig gjennomgang av Vilkårene for å holde deg informert.
18. Kontaktinformasjon
Hvis du har spørsmål eller trenger hjelp med Vilkårene, ta gjerne kontakt med oss:
- E-post: [email protected]
- Live chat: Tilgjengelig via Nettstedet
Ved å registrere deg og spille på Qbet Casino bekrefter du at du har lest, forstått og godtar disse Vilkårene og betingelsene.
Spill ansvarlig. For mer informasjon om ansvarlig spilling i Norge, besøk Lottstiftelsen og Norsk Tipping – Lotteritilsynet.